
Konsumimi i shpeshte i pemeve dhe perimeve, mund ta zvogeloje rrezikun per zhvillimin e kancerit te mushkerive te disa duhanpires- tregojne te dhenat e grumbulluara nga 450.000 pjesemarresve nga 10 vende evropiane.
Shkencetaret holandeze, te cilet e kane realizuar studimin, thone se efekt shume me te madh ka nese nderpritet pirja e duhanit, mirepo sipas te dhenave te publikuara ne revisten Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention, personat te cilet kishin konsumuar peme dhe perime kishin qene per 27% me pak te rrezikuar qe te semuren nga kanceri i mushkerive.
Studimet e meparshme kane treguar se konsumimi i pemeve dhe perimeve eshte i lidhur me zvogelimin e prirjes per zhvillimin e kancerit te zorres se trashe, lukthit, gjirit, zgavres se gojes dhe ezofagut.
Shkencetaret thone se ky lloj i ushqimit zvogelon prirjen per mbipeshe- qe eshte nje faktor i njohur i rrezikut per shfaqjen e kancerit.