
Pije te lehta me perberje sheqeri te cojne drejt diabetit thone studimet e reja. Pirja e disa pijeve te lehta me pak perberje sheqeri kane cuar ne zbulimin se ato shkaktojne diabetin dhe semundje te zemres.
Tani njerezit duhet te pijne me pak, me shume sport dhe te hane sa me shume fruta ne dite, kjo eshte dieta me e mire qe do te conte ne uljen e personave qe mund te vuajne nga diabeti dhe semundje te tjera te zemres - pohon ne nje studim te bere, ne konferencen vjetore Shoqata Amerikane e Zemres.
Studimi i bere tregon se konsumi i teper i pijeve te embla midis viteve 1990-2000 kane treguar per nje shifer prej 130.000 veta te semure me diabet, 14.000 te semure me zemer ne SHBA gjate dekades se kaluar.
Pijet duke perjashtuar pijet me perberje 100% frutash kane 120 deri ne 200 kalori dhe luajne rol te madh per mbipeshe te individet.
Keshtu nuk duhen konsumuar pije me perberje te larte sheqeri, sa me shume sport, pije me perberje 100% frutash keshtu do te shmangen dhe semundjet dhe problemet e zemres.